Utoljára frissítve 2023-04-06
Kedvezményezett neve: Sándorfalva Városi Önkormányzat
Fejlesztés tárgya, célja: A TOP_Plusz-1.1.3-21 kódszámú, Helyi és térségi turizmusfejlesztés című pályázati felhívásra benyújtott támogatási kérelmünk 4 fő elemből tevődik össze, melyek hátterének bemutatása mentén kívánjuk az azokkal összefüggő célokat is meghatározni.
Szerződött támogatás összege: nettó 319.000.000 Ft
A projekt tartalmának részletes bemutatása:
1. Nádastó Szabadidőpark, Bivalyrezervátum bővítése
A jelenlegi pályázattal célunk a már korábban kialakított ökoturisztikai látványosság bővítése, valamint a szolgáltatások fejlesztése minőségi és mennyiségi szempontból egyaránt. További célunk a fejlesztés által a helyszín szépségeinek bemutatása interaktív és játékos módon a fiatalság számára, valamint nyugodt időtöltés biztosítása az ide látogató idősebb korosztály számára egyaránt.
2. Pallavicini-kastély tetőterének felújítása
A kastély látogathatóságára egyre növekvő igények kielégítése a célunk az épület tetőterének felújításával. A felújítást követően, egy új kiállító tér nyílik meg a turisztikai látogatók számára, ahol a meglévő és kibővített hagyományőrző értéktárunkat kívánjuk bemutatni, modern, interaktív eszközök segítségével. Célunk, hogy az ezáltal minden korosztály számára tudjunk turisztikai látványosságot biztosítani.
3. Kerékpáros pihenő épület
A Szatymaz-Sándorfalva kerékpáros útvonal mentén a jelenlegi pályázat által, lehetőségünk lenne az aktív kerékpár turizmus számára egy minőségi pihenésre alkalma helyet biztosítani, a jelenleg Újszentes utca 4. szám alatt található, rossz állapotú épület felújításával. Az épületben elhelyeznénk nyilvános mosdót, vízvételi lehetőséget, pihenésre alkalmas kültéri bútorokat, kertet, valamint esőbeállót, kerékpártároló és beltéri fogadó-vendéglátóhelyet, szerelőállványt, e-bike töltési lehetőséget. Az épületet továbbá felhasználnánk a szolgáltatói hiányosságaink felszámolására is. Az épületet fel szeretnénk használni egyfajta információs pontként is, hogy a településre érkező turisták tájékozódjanak és innen tudjanak tovább haladni a település egyéb turisztikai attrakciói felé.
4. Marketing stratégia, arculatépítés:
A fejlesztési elem célja, hogy a létrehozott turisztikai építmények, beszerzett eszközök, megrendezendő turisztikai események az ide látogató népesség számára elérhetőek legyenek, a település attrakcióit tudjuk hirdetni szélesebb körben, akár országos szinten is.
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2026.03.03.