Utoljára frissítve 2024-03-11
Egészen biztosra vesszük, hogy már mindegyik olvasónknak volt valamilyen dolga a hivatallal, ám abba belelátni, hogy a hétköznapi élet miként zajlik a hivatalnál, más, mint egy-egy ügyet elintézni.
A Sándorfalvi Közös Önkormányzati Hivatal a sándorfalvi és a dóci önkormányzatból tevődik össze. Ennek megfelelően bizonyos ügyekben a sándorfalvi önkormányzat segíti a dócit. A sándorfalvi önkormányzat csoportokra bontva dolgozik.
ÖNKORMÁNYZATI CSOPORT: +36 62/572-973
ADÓ CSOPORT: +36 62/572-970
Az adó ügyekkel foglalkoznak, így például az iparűzési adóval, a kommunális adóval és az idegenforgalmi adóval.
IGAZGATÁSI ÉS HATÓSÁGI CSOPORT: +36 62/572-967
Feladatuk:
Ezen csoporthoz tartozik még a Közterület-felügyelet is.
KÖZTERÜLET FELÜGYELET: +36 62/572-971
SZOCIÁLIS ÉS ANYAKÖNYVI CSOPORT: +36 62/572-962
ANYAKÖNYVI ÜGYINTÉZÉSEK:
Hétköznap, munkaidőben a házasságkötés ingyenes. Ennek helyszíne, a hivatal felújítása után, az épület új szárnyában álló tárgyaló terem lett.
MŰSZAKI ÉS BERUHÁZÁSI CSOPORT: +36 62/572-969
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI CSOPORT: +36 62/572-950
PÉNZÜGYI ÉS GAZDÁLKODÁSI CSOPORT: +36 62/572-965
Az önkormányzat, illetve annak intézményeinek gazdálkodását vezeti, így a könyvelés és a számlázás tartozik az ő feladataikhoz.