Biztonságos online ügyintézés a helyi önkormányzatoknál

Kizárólag időpontfoglalással történik az ügyintézés a kormányhivatali ügyfélszolgálatokon, az elkészült okmányokat postán kézbesítik
2020-03-16
Lakossági felhívás a 70 év felettiekről
2020-03-18

Utoljára frissítve 2020-03-18

Az E-önkormányzat portál (Portál) az önkormányzati ügyintézés során biztosítja az egyes települések ügyfelei számára az egységes, modern elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.

Az E-önkormányzat portálon az állampolgárok és a vállalkozók is személyes megjelenés, postai sorban állás, felesleges utazás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik, és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel, azonban a teljes körű online ügyintézéshez bejelentkezéskor elektronikus azonosítás szükséges. Ez megtehető Ügyfélkapuval, e-személyi igazolvánnyal, illetve telefonos azonosítással. Első belépést követően a Portál az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.

Az egyes funkciók használatáról a Tájékoztató a portálról menüben részletes leírás olvasható.

Az E-önkormányzat portál https://ohp-20.asp.lgov.hu oldalról, valamint a www.sandorfalva.hu hivatalos önkormányzati oldalról is elérhető, az alábbi elérési útvonalon https://sandorfalva.hu/e-ugyintezes/