Az egységesített önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások bevezetésére pályázott az önkormányzat

Még július elsejéig nyilatkozhatnak a Nemzeti Eszközkezelő bérlői
2019-06-05
Megnyertük az ASP pályázatot
2019-06-05

Utoljára frissítve 2020-04-24

A Közigazgatás– és Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01112 kódszámú, „Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez” tárgyú felhívásra pályázott 2017 márciusában az önkormányzatunk.

A felhívásban a kormány célul tűzte ki a közigazgatás minőségi színvonalemelése érdekében az adminisztratív terhek komplex csökkentését, az átláthatóság növelését, a hatóságok és az érdekelt felek intézményi kapacitásának javításával a hatékony közigazgatáshoz történő hozzájárulását. Ennek keretében cél az egységesített önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások bevezetése, az előző fejlesztési ciklusban már kipróbált ASP technológia lehetőségeivel élve, országos szinten.

A pályázatból Sándorfalva Város Önkormányzatának csatlakozni a kell az önkormányzati ASP rendszerhez, mely a következő szolgáltatásokat nyújtja.

  • a) iratkezelő rendszer,
  • b) önkormányzati települési portál rendszer (opcionális csatlakozás)
  • c) az elektronikus ügyintézési portál rendszer, ide értve az elektronikus űrlap-szolgáltatást,
  • d) gazdálkodási rendszer,
  • e) ingatlanvagyon-kataszter rendszer,
  • f) önkormányzati adó rendszer,
  • g) ipar- és kereskedelmi rendszer,
  • h) hagyatéki leltár rendszer.

A pályázatból az önkormányzat új számítógépeket, hálózati eszközöket szerez be. A meglévő adatok javítása, migrációja történik meg, valamint az ügyintézők számára oktatást terveznek az új rendszer használatához.

A pályázat összköltsége 7 millió Ft, mely 100%-ban támogatott.